diumenge, 29 de juliol del 2007

Falta un dia per a l’inici de les classes

M’aixeco a una indeterminada hora, envio un sms a l’Aleksei el company rus que va conèixer Paco a València. Paco va ser un dels grans amics que hi vaig fer a Polònia, Warszawa en la meva estada d’estudis. Un gran físic i millor persona... continuem; em dutxo, la dutxa no es una meravella però fa la seva funció, em vesteixo. Al tornar de la dutxa tinc resposta d’Aleksei per quedar, dic de queda a les 18:00 a la residencia, ja que encara no em conec el metro. Ales sis m’envia un missatge dient que esta fora. El conec i em presenta al seu amic Armen. Parlem una mica de tot: política, vida Moscou, Rússia, Putin, CCCP...

Son molt bona gent. Anem al centre amb metro, i fem un volt pel costat del riu Moskva, i després de caminar una practica usual en els moscovites, fem parada i fonda. Bevem i mengem alguna cosa. Continuem parlant de Rússia i de les minories, Armen es armeni. Passem una bona estona; mes tar s’ofereixen a portar-me en taxi cap a la residencia. Abans d’això fem una cervesa al carrer i contemplem la immensitat de la ciutat i el viure dels moscovites.

Al tornar a casa vaig ala bar de la residencia i continuo coneixen mes gent, la Pauline una francesa i en Roman un austríac que es un autentic freak, estudia Informàtica, jejeje...

Bona gent, bona gent. Parlem i bevem i cap a casa a dormir. Final d’un altre dia a Moscou. Demà hi ha classes. Un mes definitivament es molt poc temps per conèixer Moscou i la seva gent.

Salut i anarkia.


Jo, recolzat en el pont que creua el riu Moskova. És un dels tants ponts que hi ha, aquest és al costat del Kremlin i la Plaça Roja


L'Aleksei i l'Armen, en el meu primer contacte amb russos, em van ajudar molt durant tot el tems que hi vaig ser a Moscou. Salut tavaritxs