divendres, 17 d’agost del 2007

Anem cap a Sant Petersbusrg

Vaig a classes, després de classes, al menjador i després a comprar matrioxques pel centre de la ciutat. Em costa una mica arribar a la botiga, ja que le meu sentit de l'orientació és collonut. Una vegada arribat i trobada la botiga comprem les peculiars i tant populars matrioxques (per cert és d'origen japonès, al Japó són tancades, jejeje). I ara vull trobar una oficina de correus per comprar les putos segells, no si la final em quedaré sense enviar segells...

Tornem a la residència després de compar les nines russes, i sense haver trobat cap oficina postal on comprar els mítics segells russos. Bé, no ens queixarem, abans de tot descansem en un parc proper a l'estàtua de Marx, i em quedo una hora observant el viure dels russos i olorant el naturalisme de l'escena.

Arribo a la residència, preparo la motxilla i ultimo els detalls d'última hora amb el meu company de viatge, en Piotr, el polonès. Anem xino-xano cap a l'estació de trens Estació Kazanskiy. Abans de tot anem al supermercat a comprar patates fregides, xocolata i cocacola, una dieta que diríem mediterrània al 68 %, jejeje...

Finalment arribem a l'estació, un ambient totalment espectacular, amb molt de moviment, es compra i es ven de tot: mòbils, targetes, sexe... Anem a beure una mica de kvas i després Piotr es menja un shawarma. Salut.

Ens muntem en el tren i a fruir de 8 excitants hores de tren asseguts en seients de tren rus, jejeje... La mare que els va parir o tots i a la seva puta mare també, collons quina facilitat tenen per dormir, jo tot putejat no aconsegueixo dormir ni uns maleïts minuts. La mare de déu qui lo portarem que li sàpiga bo.

En el següent redactat parlarem de l'arribada a Sant Petersburg i del que vam fer per aquells puestos de nostro senyor. Ens veiem.

Salut


En Piotr, en Tomislav i jo abans de sortir cap a Sant Petersburg


L'estació de tren de Sant Petersburg, l'estació de tren Moskovskii