dijous, 9 d’agost del 2007

Ja porto dues setmanes

Degut a lo feixuc de la feina d'actualitzar el bloc cada dia, nomes l'actualitzaré cada vegada que em connecti, per internet cada tres o quatres dies.

Farem un resum del que va passar des del 29 de juliol fins al 10 d'agost.

Hi vaig fer el test per saber en quin grup em ficarien, aquest test no serveix per res perquè et fiquin on els rota, i així em va, que la primera setmana del cur no m'assabentava d'una puta merda, no entenia res de res. això si la professora de la classe era molt simpàtica i molt agradable. Finalment veient que no entenia res, ja que quan em preguntava no sabia si m'estava demanat l'hora o volia que li digues alguna cosa sobre els textos...jejeje. Em va canviar de grup, el nivell d'aquest grup era mes baix, encara que hi continuaves havent polonesos (et sona Paco). La mare del corder, quan aprendran que pels polonesos es mes fàcil aprendre rus que per nosaltres, igual que pels serbis. Es lo mateix que si jo em vaig a fer un curs d'italià a Itàlia, no fotem collons.

Bé durant aquests dies, hem anat fent les classes, anant a dinar al menjador de la residència. Freqüentant el bar i coneixent gent de diverses cultures i països, jejeje...

El canvi de classe m'ha anat millor, ara m'entero del que la meva professora diu. Encara que la part de gramàtica que fem ja la conec, pero ja em va be aixo refresco la memoria, i el més important escolto en rus i entenc el que la tita em diu.