dimarts, 14 d’agost del 2007

Tot isolat pels voltants del Kremlin

Avui, 14 d'agost m'aixeco tard, em dutxo i marxo cap al centre tot isolat, a fer una mica de turisme. La idea era anara a comprar matrioxques, postals i segells; però finalment faig una caminada tot realitzant fotos des de diversos angles dels edificis mes emblemàtics dels voltants del Kremlin, després d'això prenc una cocacola, m'assec al costat del monument a Karl Marx tot menjant-me un hot dog.

Després de descansar una mica, vaig a un bar, a sopar. I ja hi som una altra vegada a la residencia, avui es dimarts, al bar de la residencia hi ha discoteca, aniré a prendre alguna cosa, i continuar coneixent més gent.

Per cert demà faig una festa a al meva habitació amb l'Aleksei i l'Armen, jejeje. Ja us explicaré com ha anat, fins una altre.

Per cert avui he fet més de 400 fotos, jeje

Salut i anarkia

La façana del mític museu d'història



Aquesta fot me la va fer una russa, la car que tinc no invita a la sociabilitat, però és que el solei picava un colló


Un clàssic entre les fotos de Rússia, la Catedral de San Basili a la Plaça Roja, que n'és de bonica, sobretot les mítiques cúpules. Visca el miticisme, jeje


2 comentaris:

Alex ha dit...

fotos! fotos! fotos! espero que pronto podramos ver por lo menos unas de esas 400 fotos...

Oscar Alex Fernandez Mora ha dit...

ya se pondrán, sólo falta que me organice un poquito, ejejje