divendres, 10 d’agost del 2007

Les croades i els turcs

Ahir dijous dia nacional de Singapur vaig fer una passejada per el centre de la ciutat, em fan mal els peus de tant caminar. Quan arribi a Barcelona, la ciutat em semblara molt petita, em semblara "de juguete", després de la passejada, cervesa, sopar i cap a a la residencia amb el metro

Ahir vaig tenir una conversació realment interessant amb un serbi en el que vam parlar sobre la relació de les croades i Croàcia, la bandera de tots dos.

Al final de la nit vam parlar amb uns turcs, i vaig treure el tema dels kurd i del Kurdistan, la mare que em va parir, es van excitar una mica mes em trenquen al cara. Van negar la existència i el problema dels kurds. Per tan la massacre que va fer Sadamm Hussein als kurd, no hi va existir. La mare que els va parir, bueno m'ho van argumentar dient-me que perdrien poder, per un tros de terra. Tampoc hi estaven molt entusiasmats amb la integració a la Unió Europea.

Final del dia, cap a l'habitació a dormir, i fins un altre dia.

Salut.